Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~CiotkaFlame

swietna


przesłodki, ej


wow, mega mi się podoba i z tą kratką również.


mega, uwielbiam taki styl i takie ruchy kredką : )


niesamowita


mniam <:


oczy


Mega zdjęcie! Sprawia, ze modelka jest niemal namacalna ^^ Fajne światło, kadr. Bardzo się podoba.


faktycznie inne tło by się przydało. a oprócz tego mega < :


a jak dla mnie mega, lubię to zróżnicowanie pomiędzy odcieniami (np twarz a bluzka) i styl btw, jako że to autoportret to jesteś bardzo ładna


już z miniatury, z daleka poznałam świetny! mega cienie i wszystko! zwłaszcza kurtka.


mega styl !


kolory, kreska, styl, wow!
nigdy nie malowałam olejnymi, hmmm, takie prace mnie do tego zachęcają - wiem jakie mogą powstać niesamowite efekty


fajna kolorystyka i styl, podoba się


bardzo fajnie operujesz ołówkiem, jeden z niewielu ołówkowych portretów, który nie jest 'wymiziany' i przyviąga. lubię taką swobodną kreskę włosy źle potraktowane w stosunku do całości moim zdaniem.


Fajny styl, kolorowanie, wizja i te postacie


Faktycznie Cię poniosło z włosami, super! ;d Fajny styl i wizja, wow.


Włosy mi się mało podobają (jeżeli to włosy) Jakieś takie bez struktury. Szkoda,że nie dopracowałeś ciała poniżej głowy. Twarz jak najbardziej na tak, fajne wyczucie stylu, strasznie mi się ona podoba.


Osz, ale fajne warstwy ubrań i pościeli, postać też świetna


Świetne! Cienie trochę zbyt delikatnie zaznaczone jak dla mnie, ale jest i tak wyjatkowe.


Wg mnie usta są aż zbyt wyeksponowane, myślę, że przesadziłaś zdecydowanie z ich wielkością, poza tym są słabo pocieniowane w stosunku do rysunku i mają dziwny kształt. Z nosem też jest coś nie tak, poniżej (podbródek, szyja, biust?) za mało pocieniowane.. Oczy wyszły najlepiej


A tutaj bez żadnego zarzutu, uwielbiam takie prace i podziwiam. (nie umiem tworzyć NIC w czerni i bieli, a chciałabym)


ŚWIETNY pomysł. Nie ma to jak rodacy Niezłe wykonanie - proste, a wyróżniające się.


myślę, że kolorowa wersja byłaby lepsza, ale nie zmieniaj! ja widze wszędzie za dużo kolorów
Fajne pomysły i wizja, zniekształcenia anatomiczne uwielbiam :>, koty mi się mało podobają, ale fajnie, że są, bo pasują do rysunku.


zazdroszczę tych 'śmieci'



1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt